A GM Europe terepjárója 12 éves pályafutás után búcsúzik. A Frontera, amely az Isuzu MU/Rodeo típus átdolgozásával született, 1991-ben mutatkozott be, és Európában valamint Ausztráliában került piacra Opel, Vauxhall és Holden emblémával.
A Frontera elsősorban belső kialakításában és
motorválasztékában különbözött a japán eredetitől és a szintén az
Isuzunál gyártott Honda Passport típustól. Elemzők szerint a típus
sokat segített a terepjárók szélesebb körű európai elterjedésében:
1992 és 1995 között ez volt Európa legkelendőbb terepjárója.
A Frontera legjobb éve 1993 volt, ekkor 37.500 példány kelt el
belőle. A minőségi problémák ellenére összesen 285.000 terepjáró
készült az angliai Lutonban, de az utóbb években az egyre modernebb
konkurens típusok megjelenésével drasztikusan csökkent a
jelentősége. Jellemző, hogy 1999-ben még 33.000 autót adtak el, míg
2002-ben már csak 9.000 példányra volt igény.
A modellcsalád utolsó fennmaradó darabja, az Isuzu Rodeo a hírek szerint még 2004 nyaráig gyártásban marad, ekkor váltja fel a Chevrolet Trailblazerre épülő Ascender. Azt egyelőre nem tudni, hogy a Fronterának lesz-e utódja, vagy a GM Europe egy időre terepjáró nélkül marad.