Újra a papírforma érvényesült a patinás
versenyen: az egyetlen megmaradt gyári csapat két autója fölényes
győzelmet aratott. A teljesség kedvéért érdemes megjegyezni, hogy a
Bentley útját az Audi is egyengette: nem csak fontos műszaki
megoldásokat vehettek át a britek, de
a győztes Bentleyt kormányzó Kristensen-Capello-Smith trió is a
gyári Audi csapatot erősítette korábban. Az első helyezett
páros 377 kört teljesített 24 óra alatt. A második a
Brabham-Herbert-Blundell trió lett a másik Betley kormányánál,
mindössze két kör lemaradással. Két félgyári Audi a 3. és 4. helyen
fejezte be a versenyt, az 5. a Panoz csapat egyik egysége lett, míg
a hatodik helyet a Racing for Holland Dome Judd autója szerezte
meg.
A kisebb kategóriák közül az LM-GTS hozta a
legnagyobb meglepetést: a legnagyobb esélyesnek tartott Corvette
csapatnak nem hozott szerencsét a
kék szín , a verseny második felében ugyanis
eléjük került a Veloqx Prodrive Racing tűziros Ferrari 550
Maranellója, amelyet az Enge-Davies-Cox trió végül elvezetett a
kategóriagyőzelemig. A Ferrarisok elszántságára jellemző, hogy
kerek 10 kört vertek a két Corvette-re.
Az LMP675-ös kategória hét indulója közül mindössze három maradt versenyben, a kategóriagyőzelmet a Noel Del Bello csapat Reynardja szerezte meg, akárcsak tavaly. Az LM GT kategóriában folytatódott a Porsche dominancia, az első hat helyen - mondhatni szokás szerint - Porsche 911 GT3-asok végeztek.