A Porsche latin-amerikai inváziót tervez

2000.09.07. 19:03

Stuttgartban nagy reményeket fűznek a dél-amerikai piachoz, a következő három évben meg akarják háromszorozni az eladásokat a régióban. A növekedés motorjául a cég új szabadidő-sport-terepjáró-családi autóját, a Cayenne-t szánja, amely végre a gyengébb minőségű utakon is átélhetővé teszi a Porsche-életérzést. Persze nem kell több ezer autóra gondolni, idén a kontinens déli részén úgy 250 autót adnak el, ezt a számot kívánják 2003-ra 800-ra emelni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.