A General Motors ázsiai offenzívájának következő lépéseként a meglévő 10% mellé még 10%-nyi Suzuki részvény vásárlását tervezi. Az óriásvállalat eddig is jelentős érdekeltségekkel rendelkezett Japánban, az Isuzu 49%-a mellé nemrég megszerezte a Subaru 20%-át is. A Suzukihoz is nagyon régi kapcsolat fűzi a GM-et, amely leginkább az autós üzletágat érinti. Így az amerikaiak Geo márkanéven árusítják a japán cég típusait, de említhetnénk az Opel Agila-Suzuki WagonR+ közös fejlesztését is. A most nyélbe ütött üzlet, amely durván 600 millió dollárba kerül a GM-nek, egy nagyobb terv része, melynek célja az ázsiai autópiac 10%-ának megszerzése 2004-ig. A Suzukival szorosabbra f?zött kapcsolat els? gyermeke, egy új kisautó-család már 2001 szeptemberében gyártásba kerül Japánban.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)