Meglepetésre már Frankfurtban látható lesz a DB7-es utódja, amelynek megjelenését korábban csak a jövő év elejére vártuk. A DB9 formaterve az evolúció mintapéldája: annak ellenére, hogy az új modell egyetlen karosszéria-elemet sem örökölt elődjétől, a két autó karaktere közti hasonlóság megdöbbentő. Elsőre talán csak a rövidebb hátsó túlnyúlás, a hátsó oldalablakok jellegzetes formája és az új lámpatestek tűnnek fel. A lemezek alatt a hírek szerint már nincs ilyen mértékű hasonlóság: a DB9 alapját egy új alumínium váz adja, amely később más modellekben is feltűnik majd a sportkocsi-gyártó új platform-stratégiájának részeként. Az autó mozgatásáról egy 450 lóerős V12-es motor gondoskodik, amelynek fejlesztésénél állítólag a Cosworth is közreműködött. Ehhez a vásárló kívánsága szerint hatsebességes automata vagy hagyományos mechanikus váltó kapcsolódhat. A DB9-es Gaydonban, az Aston Martin új gyárában készül a legújabb kissorozatú gyártási technológiák, és persze sok kézi munka segítségével: egy példány legyártása mintegy 200 órát vesz igénybe. A típus forgalmazása 2004 tavaszán indul, a pontosabb adatok és az autó ára valószínűleg ekkor kerül nyilvánosságra.