A Honda egyik tokiói tanulmányautója felépítésében feltűnően
emlékeztet a jelenlegi sportmodellre. A HSC ugyanúgy középmotoros
kétüléses sportkocsi, mint az NSX, sőt, még a 300 lóerő körüli V6-os
motor is hasonló felépítésű és teljesítményű mint a jelenlegi
sportmodellé. Az igazi különbséget a formaterv jelenti: a HSC alig
hasonlít elődjére, vagy ha mégis, csak annyiban, hogy
ez a modell épp úgy egy aktuális Ferrari másolatának tűnik, mint
bemutatásakor az NSX, sőt, ezúttal talán még szembeszökőbb a
hasonlóság. A HSC fülkéje, övvonala és farkiképzése egyértelműen a
Ferrari Enzo vonásait viseli, míg az orrkiképzéséről inkább az olaszok
360 Modena típusa jut az eszünkbe. Az ilyen fajta hasonlóság persze nem
feltétlenül rossz, annak idején az NSX eladásainak is jót tett. A Honda
egyelőre
semmilyen utalást nem tett arra vonatkozóan, hogy az autót később
sorozatban szeretné gyártani, de nagyon valószínű, hogy minden a
HSC fogadtatásán múlik: ha a közönség pozitívan reagál az új formára,
akkor a HSC néhány fontosabb részletét nagy eséllyel viszontláthatjuk
az NSX utódján is.