Luca di Montezemolo számos részletet elárult az Audi és a Maserati közös terveiről. Az egyik legfontosabb projekt, amelyet már korábban összefüggésbe hozott a szaksajtó az Audival, a Kubang szabadidő-autó fejlesztése. A Ferrari-Maserati csoport elnökének szavaiból kiderült, hogy a Kubangnak lesz dízelmotoros változata és alumínium vázszerkezete az Audi neckarsulmi gyárában, az A8-aséval párhuzamosan készül majd. A váz mellett a hajtáslánc is az Audi terméke lesz, a Kubang ugyanazt az új hajtásrendszert kapja majd mint a vele egy időben, 2006-ban bemutatkozó Audi Pikes Peak. A sportterepjáró egyik motorja biztosan a Maserati összes jelenlegi modelljében alkalmazott 4,2 literes benzines V8-as lesz, de a dízelmotor kiválasztása még folyik.
Szóba került a VW ötliteres V10-ese és az Audi 4 literes nyolchengeres TDI motorja, de állítólag egy harmadik jelölt is van, egy másik négyliteres V8-as, amelyet az Alfa Romeo és a VM Motori közösen fejleszt felhasználva a Fiat Auto Multijet technológiáját. A motorokat állítólag már tesztelik a Maserati mérnökei, méghozzá némiképp átalakított formában, a cél ugyanis egy olyan dízelmotor kialakítása, amely karakterében megfelel a márkáról kialakult képnek. Így a feltételek közt szerepel, hogy a motornak képesnek kell lennie tartósan 5000-es percenkénti fordulatszám fölött üzemelni, és a fajlagos teljesítményének el kell érnie a 90 lóerő/litert. A választás tehát azon múlik, hogy a három közül melyik motor bírja jobban a Maserati mérnökeinek házi tuningját.
A másik közös termék, a VW C1 projektje viszont nem valósul meg. Korábban arról volt szó, hogy a Maserati Quattroporte számára kifejlesztett M139 jelű acél padlólemezt használnák fel a Passat és a Phaeton közti űrt kitöltő sportos modell alapjául, de a VW állítólag túl drágának találta ezt a megoldást. Ugyanakkor felmerült annak a lehetősége, hogy az M139 platformot esetleg a Bentley hasznosítsa egy később megjelenő limuzin modell alapjaként.