A Ferrari új versenyautóját az összes fontosabb hosszú távú versenysorozatban láthatjuk majd. A képeken jól látható, hogy a GTC számos ponton különbözik az utcai 360-asoktól: a korábbi versenyváltozatokéhoz hasonló első lökhárítót kapott, hátul pedig nagyméretű szárny termel plusz leszorító erőt. Az autó száraz tömege kereken 1100 kilógramm, 3,6 literes V8-as motorja pedig 445 lóerő leadására képes, azaz papíron pontosan olyan erős mint a legnagyobb vetélytársnak kikiáltott, és szintén a 2004-es szezonban bemutatkozó Porsche 911 GT3 RSR. A hírek szerint az autó kisebb módosításokkal egyaránt indulhat az FIA GT sorozat N-GT kategóriájában, az ALMS versenyeken, a Le Mans Endurance Series versenyein és a Grand American Championship összecsapásain, azaz gyakorlatilag az összes, manapság fontos világverseny szabályainak megfelel.