A genfi bemutató óta számtalan híradás született a Pininfarina Lotus
Elise alapokra épített tanulmányautójáról, de azt senki nem gondolta
komolyan, hogy az Enjoy valaha gyártásba kerül. Ennek ellenére most úgy
néz ki, hogy mégis készül egy erősen limitált, száz darab alatti
példányszámú sorozat az autóból, legkorábban valamikor 2005 környékén.
Az autót az Elise 135R K-sorozatú motorja hajtja, méretei
kicsivel meghaladják a Lotus roadsteréit, mivel a tengelytáv 7,5, a
nyomtáv elöl-hátul kb. 6 centivel nagyobb, mint a kiindulási modellen.
Az extra hosszból kifolyólag az Enjoy fartájon igencsak virgoncnak
bizonyult, így némileg módosítottak a felfüggesztésen és a kerekek
eredeti dőlésszögén. A szintén megnövelt 17-es és 18-as felnik nemcsak
az autó külső megjelenésének, de a tapadásának is jót tettek.
Az Enjoy legnagyobb különlegessége, hogy a karosszériaelemek
eltávolíthatók, így a pályára történő roadsterezés után könnyen és
gyorsan ülhetünk át a nyitott karosszériás versenyautóba - feltéve,
hogy tényleg elkészül az a pár darab belőle...
