A Volvo a fák megmentője

2000.09.27. 13:55

Úttörő szerepet vállalt az autógyártók között a svéd Volvo azzal, hogy az S60-as teljes amerikai kampányát az interneten bonyolítják. A svédek partnere az America Online, az egyesült államok egyik legnagyobb internet-szolgáltatója. Az okok közt a piszkos anyagiak játsszák a főszerepet, ám a ezzel a lépéssel a Green Peace - és sok környezetvédőkkel szimpatizáló vásárló jóindulatát is kivívhatja a Volvo, mivel a televízión kívül a papír alapú médiumokból is kimaradnak az S60 reklámjai (kevesebb papír, kevesebb kivágott fa, tisztább levegő, stb.). Ezzel együtt még ma, az elektronikus kommunikáció korában is meglehetős bátorságra vall ez a lépés, hiszen az Egyesült Államokban sem mindenki internet-felhasználó. A Volvo illetékese azonban optimista, felméréseik szerint potenciális vásárlóik 89%-a látogatja rendszeresen a világhálót, bár egy ekkora piacon a maradék 11%-ot is érdemes lehet megtartani...

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.