Elkészült a Daewoo Nubira kombi változata

2004.02.17. 14:56

Genfben mutatkozik be a GM-Daewoo újdonsága. A Pininfarina által tervezett lépcsőshátú vonalait a GM-Daewoo újonnan alakított tervezőcsapata dolgozta át, méghozzá alaposan: nem csak a farrészt toldották meg és rajzolták át, de az autó frontkiképzése is megváltozott: a jellegzetes háromosztatú hűtőrács helyén egy egyszerűbb, vízszintes sávokkal tagolt nyílást találunk, hasonlóan a Kalos lépcsőshátú változatához. Ez a megoldás ugyan kevésbé karakteres, de valószínűleg ez is volt a cél. Így ugyanis egyszerűbb lesz jelvényt cserélgetni az autó orrán, és ez jó a GM-Daewoonak, hiszen az autót Chevrolet, Suzuki és Daewoo márkanéven egyaránt forgalmazzák majd.

Visszatérve a lényeges adatokra: a Nubira kombi csomagtere alaphelyzetben 400 literes, a 60:40 arányban dönthető ülések állásától függően azonban akár 1410 liter is pakolható bele. Az autóban emellett 25 különböző tároló rekeszt alakítottak ki, a csomagtérben pedig 12 voltos csatlakozót is találunk. Emellett az autó szériafelszerelésének része a két tetősín, így minden nehézség nélkül szerelhető tetőcsomagtartó az autóra.

A Nubira kombit kétféle motorral kínálják. A kisebbik 1,6 literes és 110 lóerős, ezzel az autó 178 km/h végsebességet érhet el, és átlagosan 8,2 liter benzint fogyaszt 100 km-en. A nagyobbik 1,8 literes, 123 lóerős, ezzel a motorral a Nubira kombi 184 km/h sebességet érhet el. Ez utóbbi motorhoz automataváltó is rendelhető. Az autó forgalmazásának kezdete a bemutató után durván fél évvel, az ősz folyamán kezdődik Európában.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.