Felszálló ágban a Seat

2004.02.23. 17:26

A VW csoport spanyol márkája növelni tudta eladásait 2003-ban. A Seat tavaly több mint 460 ezer autót készített, 2,1 %-kal növelve termelését annak ellenére, hogy a kínálatból időközben eltűnt a régi Seat Cordobán alapuló dobozos modell, az Inca. Ráadásul a márka két nagy piacon, Németországban és Nagy-Britanniában 14,2 és 17,5 %-os növekedést könyvelhetett el, ami szenzációs eredmény, főképp ha a teljes piac folyamatos zsugorodását is figyelembe vesszük. A cég most a Genfben végleges formájában is bemutatkozó Altea mini egyterű révén szeretné tovább növelni piaci részesedését.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.