Indiában terjeszkedik az Audi

2004.05.18. 16:53

A VW prémium-márkája az első négy évet a piaci bevezetésre szánja: a tervek szerint 2008-ig mindössze 1000 autó eladása a cél, de ez nem is kevés, ha az indiai luxusautó-piacot és a forgalmazott típusválasztékot nézzük. Az Audi ugyanis mindösszesen két típust kínál majd két első autószalonjában, Delhiben és Bombayben: az Allroad Quattro 2,5 literes TDi motorral felszerelt változatát és a kétszemélyes TT sportkocsit 1,8 literes turbómotorral. Az év második felében azonban bővül a választék az új A6-os egyes változataival. Az Audi helyi szóvivője szerint a márka megjelenésére azért van szükség, mert az indiai luxusautó-piac az elmúlt néhány évben komoly fejlődésnek indult, és óriási versenyelőnyt jelenthet az Audi számára, ha a piac kibővülésekor már jelen van, méghozzá stabil terjesztőhálózattal és működő márkaszervizekkel.