Nyújtott Rover 75 új arccal

2004.05.25. 09:58

A sorozat többi tagjához hasonlóan a Rover leghosszabb modelljét is felfrissítették. Az alig több mint két éve Vanden Plas néven bemutatott Rover 75, amely jelenleg a Limousine névre hallgat, a hátsókerék-hajtású Rover V8-as jellegzetes, az orr-részen függőlegesen végighúzódó hűtőrácsát kapja meg, így már nem csak 200 mm-rel megnövelt hosszával lóg ki a többi 75-ös közül. A típus továbbra is kétféle motorral kapható: a benzines változatban 2,5 literes V6-os motort találunk, míg a takarékosabbik változatban egy kétliteres négyhengeres turbódízel dolgozik. Mindkét motorhoz ötsebességes automataváltó jár, ami érthető is: a típust sofőrös limuzinnak szánják, így a vevőkör elsősorban bérlimuzin-társaságokból, szállodákból és kormányhivatalokból áll, ahol az egyik legfontosabb szempont az autó méretéhez viszonyítva alacsony, 28 ezer font körüli ár és a dízelmotor alacsony fogyasztása mellett a kényelmes, sima futás.