A General Motors-Fiat együttműködés első kézzelfogható eredménye lehet, ha a jövőre bemutatkozó Lancia csúcsmodellbe a Cadillac Northstar motorja is bekerül. Az már biztosnak látszik, hogy a 2001 júniusi bemutatóra az Alfa Romeo 3,2 literesre felfúrt V6-osa, és egy 3 literes hathengeres Isuzu turbódízel motor kerül a gépháztető alá, ám az még nem eldöntött, hogy a később bevezetésre kerülő V8-as variáns erőforrása milyen forrásból származik. E pillanatban két lehetőség látszik valószínűnek, az egyik a nemsokára megjelenő atmoszférikus négyliteres Maserati egység szelídített változata, a másik pedig a Cadillac 4,6 literes Northstar erőműve. Ez utóbbi mellett szól, hogy a Maserati V8-asával ellentétben eleve keresztirányba való beépítésre tervezték, ami megkönnyítheti az elsőkerék-meghajtású Kappa-utódban való felhasználását. Egy harmadik, bár igen valószínűtlen alternatíva, hogy hasonlóan a korábbi Lancia Thema 8.32 megoldásához, a Ferrari 360 V8-asát használnák fel. A Northstar motor - amellett, hogy a legolcsóbb változat - szabványos formátumú, így a hozzá kialakított motortérbe többek között az Isuzu 3,5 literes V6-os turbódízelét is be lehet építeni.