A GM-Daewoo új márkaneve és az S3X terepjáró mellett két új modellt is bemutat: láthatjuk a háromajtós Kalost és a Matiz következő változatának előzetesét.
A háromajtós Kalost a Chevrolet - hívjuk most már következetesen így, és ne Daewoo-nak, bár időbe telik majd megszokni az új nevet - sajtóközleménye következetesen sportos típusként emlegeti az ötajtóssal minden főméretében megegyező változatot, bár a forma valóban dinamikus részletein kívül semmi nem támasztja alá, hogy az eddig is forgalmazott Kalosoknál bármilyen szempontból sportosabb volna az újdonság. A külső megítélése ízlés dolga, a hosszú ajtó és a felfelé kicsúcsosodó hátsó ablak mindenesetre minden ellentmondás nélkül belesimul az ismert formába, legfeljebb a hátsó kerékíveket keretező új buborékforma tűnhet idegen beavatkozásnak. Egyelőre a háromajtósból sem hoznak Európába erősebb, gyorsabb kivitelt a korábbi változatoknál: a motortérbe 1,2 literes, 72 lóerős vagy 1,4, literes, 83 illetve 94 lóerős motorokat építenek a megrendelő vérmérsékeltétől és pénztárcájától függően, az 1,6 literes továbbra is Észak-Amerika kiváltsága marad.
A másik újdonság, a Chevrolet Matiz M3X jóval érdekesebbnek tűnik első pillantásra, bár egyelőre csak tanulmányautó. Műszakilag ez sem hoz komoly változást, de a külseje sokat változott a jelenleg futó Matizhoz képest. Bár az autó arányai és ezzel alapvető karaktere változatlan, minden részletében megújult. Az orr-részt a fura formájú LED-ekkel működő lámpák teszik érdekessé: a lámpatest maga szögletes, de a fénykibocsátó részek oválisak , talán halvány utalásként a korábbi Matizokra, bár valószínű, hogy ez a részletmegoldás magas ára miatt a szériaváltozatból eltűnik. Az autó oldalról teljesen új: változtattak a C-oszlop ívén így a hátsó ajtók nagyobbak lehetnek, az övvonal meredekebben húzódik felfelé, a sárvédőívek vaskosabbak, hangsúlyosabbak lettek. A hátsó kerek lámpák szintén látványosra sikerültek. Az egész valahogy komolyabb, fiúsabb hatást kelt, de mégis megtalálni benne az előd játékmackós esetlenségét, amire a női vásárlók egy része a ”Nézd milyen édes!” felkiáltással reagál. Az M3X bevallottan a Matiz váltótípusának a sorozatgyártású modellre ennek megfelelően nem kell sokat várnunk: Európában már 2005 tavaszán látható lesz az új modell.
A bemutatón az S3X terepjáróról is elárultak néhány további részletet, így kiderültek a főbb méretek: az autó 4,639 méter hosszú, 1,848 méter széles és 1,722 méter magas, a tengelytáv pedig kb. 2,7 méter. A tanulmányautóban hét ülést találunk, a belső tér díszítései pedig valódi fából és fémből készültek, a hátborzongató műanyag utánzatokkal valószínűleg csak a szériaváltozatban ismerkedhetünk meg. További részletek: a keréktárcsák 20 hüvelyk átmérőjűek, a hátsó ablak külön is nyitható, és a tanulmányban egy DVD alapú navigációs rendszert is találunk 7 colos képátlójú kijelzővel. Ki merjük mondani, hogy az autó mindezek alapján ígéretes, de csak reménykedhetünk benne, hogy a két év múlva bemutatkozó sorozatgyártmány is képes lesz hasonlóan jó benyomást tenni.