Tudtunk róla, hogy egy kombi tanulmányt állít ki a román márka, de nem egészen erre számítottunk. A Logan Steppe tanulmány ugyanis nem egyszerűen egy puttonyos Logan, hanem egy kivételesen tágas és pofás szabadidőautó, négyszemélyes sítúrára felkészítve.
A Logan szedán és a Steppe között az autó orrától a B-oszlopig csak néhány könnyen cserélhető elem – műanyag sárvédő-szélesítések, fura formájú lökhárítók és hi-tech fényszórók – jelentenek különbséget, de innen egy szinte ismeretlen autó kezdődik. A hátsó tengely eleve bő egy arasznyival hátrébb került, így a kerékjárati ívek egyáltalán nem lógnak bele a hátsó ajtókba, a harmadik oldalablakpár pedig hátul felfelé csúcsosodik, teljesen új karaktert kölcsönözve az autónak. Az egyetlen ismerős részlet ezen a tájékon az autó oldalán végigfutó, majd hirtelen lefelé hajló él, de a Steppe oldalán mintha ez is még inkább a helyére került volna. Hátul a haszonjárműves módi szerint kétszárnyú ajtóval folytatódik a szokatlan megoldások sora.
A belső tér a széria Logan tágasságát ismerve valószínűleg hatalmas, bár egyelőre csak annyit tudunk, hogy a hátsó ülések lehajtásával 1,7 köbméterig bővíthető. A pozitív csalódások sora szerencsére belül is folytatódik: a tanulmányban belül nyoma sincs a megszokott, rettentő tapintású, szuperolcsó anyagoknak. Mindenütt szép, világos műanyagokat használtak, a műszerfalat teljesen áttervezték, sőt, a fejtámlákba még két kis monitor is jutott.
A Steppe méreteit és vidám karakterét látva csak remélni tudjuk, hogy a Dacia komolyan gondolja, és valóban ilyen lesz a Logan kombi változata, hiszen ezek után már csalódást okozna egy rövidebb, szűkebb, hétköznapibb modell, bár abban mi sem bízunk igazán, hogy belül is ennyit javulhat a felhasznált anyagok minősége, méghozzá jelentős áremelkedés nélkül.