Olyan, mintha egy Land Rover Defender és egy ARO 24-es zabigyereke lenne a spanyol terepjáró. A román kapcsolat nem bizonyított, de a Land Rover rokonság nem is kérdéses: a Santana PS10 jelzésű jármű a Defender alaposan elmaszkírozott licencváltozata.
Az újdonság annyi, hogy a spanyol Santana - amely sokáig a Suzuki terepjárók fő európai forrása volt - eddig csak a hosszabbik karosszériaváltozatot készítette, most viszont egy rövidebb változatot is bemutatnak. A PS10-es persze nem csak a jellegtelen, négylámpás ARO-orrban és a szép nagy szélvédőben különbözik a brit eredetitől. A spanyolok ugyanis egy 3 literes, 140 lóerős, részecskeszűrős turbódízel motort szereltek bele, így talán még könnyebben küzdi le az elé kerülő terepakadályokat.
A rövid Santana terepjáró szériagyártása várhatóan az év végén kezdődik, bár Magyarországra forgalmazó híján aligha jut belőle.