Tavaly ilyenkor még csak az új német sportkocsi prototípusát láthattuk, de a szép arányú autó sikere láttán elkészítették az első sorozatgyártású változatot, amely az Intro 2008 nevet kapta. A Genfben kiállított modell lényegében egy 99 darabos beetető sorozat első darabja, amelyet egy kicsivel drágábban kínálnak, mint a későbbi példányokat. Cserébe speciális felnikkel, és egyedi fényezéssel szállítják ezeket az autókat.
Az autó a tavalyi bemutató óta látszólag nem változott sokat, bár nem is lett volna semmi ok az átalakításra. A kompromisszum-mentes forma és a kipróbált Volkswagen alkatrészek együttese már a prototípusban is jó benyomást keltett. A szériamodellbe 3,6 literes, 300 lóerős V6-os kerül, hatsebességes DSG váltóval, a hátsó tengely elé beépítve, és ez épp elég, hogy az Artega GT lepipálja a hasonló felépítésű Porsche Caymant: 5 másodpercen belül elérheti a 100 km/h-s sebességet, és akár 270 km/h-val is száguldhat. Az új sportkocsit ráadásul minden, manapság elvárható biztonsági elektronikával felszerelték, így van benne egyebek közt ABS, és kipörgésgátló is.
A Porsche vezetőinek még sincs oka aggódni, mivel az Artegánál egyelőre nem terveznek tömeges gyártást: a cég évi 500 autó legyártására rendezkedett be, és a következő egy-két évben biztosan nem is növelik jelentősen a kapacitást. Az Intro 2008 sorozat példányait 79790 euróért, azaz átszámítva valamivel több mint 21 millió forintért kínálják, bár úgy tudjuk, a későbbi szériapéldányok ára már 75 ezer euró (kb. 20 millió forint) alatt marad.