A japán sztártervező, Ken Okuyama agyszüleménye a Genfben kiállított kétszemélyes, ultrakönnyű sportkocsi, amely kategóriája legritkább és legdrágább modelljei közé tartozhat.
A kétszemélyes, 750 kilogrammos, középmotoros gép ugyanazt nyújtja, mint a Caterham Super Seven vagy az Ariel Atom: nyers vezetési élményt, olyan felesleges luxuskellékek nélkül, mint a szélvédő vagy a tető. A K.O 7-es egyszerű, átgondolt, elegáns formatervével, szénszálas műanyag karosszériájával és kétliteres, 240 lóerős négyhengeres motorjával félelmetes ellenfele lehetne a kategóriát uraló brit sportkocsiknak, de Okuyama, aki korábban a Ferrarinál és a Maseratinál szerzett hírnevet magának, más szerepet szán a típusnak. Évente csupán 99 példányt készítene belőle, darabonként 100 és 150 ezer dollár közti áron, így a K.O 7 a kategória csúcsát képviselhetné.
A típus a tervek szerint nem csak benzinmotorral lesz megvásárolható, hanem elektromos hajtáslánccal is, de ennél többet egyelőre nem árultak el róla, ami nem is csoda: ha valóban lesz szériagyártás, az legkorábban 2009-ben indulhat be.