Van akinek kevés a Mercedes gyári tuningja, és a 6,2 literes AMG V8-asban még bőven vannak tartalékok. Az Edo Competition pedig mozgósítani tudta ezeket.
Magához a motorhoz nemigen nyúltak a tuningcég mérnökei, inkább csak a körítésen változtattak, ami nem is csoda. A C osztályba eleve egy lefojtott nyolchengeres kerül: ugyanez a motor más típusokban különösebb erőlködés nélkül ad le 525 lóerőt, a C63-asba viszont egy 457 lovas kivitel kerül. Azért, hogy kiszabadítsák a szellemet a palackból, egyszerűen átprogramozták a motorelektronikát, valamint kisebb ellenállású szűrőket és új kipufogórendszert szereltek fel. A végeredmény 555 lóerő és 680 Nm-es csúcsnyomaték. Ha már a motorvezérlő környékén matattak a tuningmesterek, a sebességkorlátozót is kiiktatták, így az Edo C63-asa akár 320 km/h-val is száguldhat, a 100 km/h-t pedig 4,3 másodperc alatt érheti el.
Kívülről nem sok látszik az autó többletképességeiből: legfeljebb a feketére festett, 19 hüvelykes könnyűfém felnik és a 235/35-ös első, illetve a 265/30-as hátsó Michelin Pilot Sport Cup abroncsok tűnhetnek fel az alaposabb szemlélőnek, így igazi meglepetés lehet, hogy az autó 250 feletti tempónál is tartja a lépést olyan telivér sportkocsikkal, mint egy Ferrari vagy egy Porsche 911-es.