A szedán már a szalonokban van, a kombi azonban csak szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon mutatkozik majd be. Addig azonban itt egy kis ízelítő, végre gyári képeken is megnézhetjük, amit eddig csak kémfotókon láthattunk.
A kombi egy az egybe megkapta a szedán orrát, karosszériájának hossza mindössze három centivel haladja meg a négyajtósét. A csomagtartó ennek ellenére hatalmas, lehajtott ülésekkel 1950 literes, és a csomagtér ajtaja is óriási, így az új E kombi szemmel láthatóan jól pakolható, és sok féle képpen variálható.
Az autóból készül majd sportos változat is, melyet az E 63 AMG 525 lóerős motorja hajt. A legerősebb E kombi agresszívabb hűtőrácsot, sportosabb lökhárítókat, hatékonyabb fékeket és dupla, trapezoid végű kipufogókat, valamint 17-es, opcióként 18-as kerekeket kap. A legegyszerűbb kivitelbe soros, négyhengeres motort szerelnek 184 lóerővel.
A dízel változatok közül a belépő modellbe a 136 lóerős 2,2-es négyhengerest szerelik, de természetesen hathengeres dízellel is meg lehet majd rendelni a kombi E Mercit. A legerősebb dízelmotort, egy V6-ost, az E350 CDI-be szerelik, ennek teljesítménye 231 lóerő. A Frankfurti Autószalonon nemcsak az új E kombi mutatkozik be, ott láthatjuk először a Mercedes új dízelmotorját, mely az E200 CDI-ben teljesít majd szolgálatot.