A Renault Kangoo jávorszarvas-tesztjét tavaly a Német Autóklub (ADAC) végezte el, a francia kishaszonjármű pedig elég rosszul szerepelt.
A 2008-as vizsgálaton, ami valójában összehasonlító teszt volt, a VW Caddy például nem szerepelt rosszul, a Kangoo viszont csúnyán megbillent. Nem borult fel, de hajlamos volt a két kerékre állásra, pedig az ESP, ami 300 eurós extra, benne volt a tesztautóban. Az eltelt egy évben a Renault módosított a Kangoo menetbiztonsági elektronikáján. A megismételt gyors kikerülési manőveren a Kangoo lényegesen jobban teljesített; új ESP gyorsabban és erőteljesebben avatkozott be, ezzel biztosabban tartja az úton a magas tetejű furgont.
Minden 2009 március 6.után gyártott Kangoo II már a frissített menetbiztonsági elektronikával kapható. A március 6. előtt gyártott Kangooknál pedig a kereskedők ingyenesen frissítik a szoftvert.