Akinek nem elég a gyári E500 kupé teljesítménye, ne keresgéljen tovább. A megoldás a Carlsson-féle CK50, amely 435 lóerejével jelenleg a legerősebb kétajtós E Merci.
388 lóerő a hátsó tengelyen szánalmasan kevés, legalábbis a jó nevű német tuningcég, a Carlsson szerint. A CK50-ben a módosított 5,5 literes V8-as motor már 435 lóerős, maximális nyomatéka kereken 600 Nm.
A teljesítménynövelés egyik fontos eszköze a kipufogórendszer cseréje. Ez természetesen ezúttal is megtörtént, a cserét, legalábbis egy apró részletét kívülről is láthatjuk: a két furcsa formájú kipufogóvég a Carlsson ténykedésének következménye.
A nagyobb teljesítményhez hangolt sportfutómű miatt a CK50 30 milliméterrel mélyebben ül, mint az E500 kupé, az új sportrugók mellé állítható lengéscsillapítókat szereltek az autóba. A kerekek és a gumik is extrémek, a 230/30 R20-as abroncsokon a budapesti utakon bizony nem sok örömét lelné az autózásban egy CK50 tulajdonosa.
Ami a külsőt illeti, az ordítóan nagy kerekeken túl nem sok minden változott, csupán az első kötény alakjából, valamint a csomagtartóra szerelt apró légterelő elemből látszik, hogy a kocsi már nem gyári állapotú. A Carlsson sokkal inkább a belső átalakításra ment rá, a vevők rengeteg kiegészítőt vásárolhatnak a pedáloktól a szőnyegen át a váltógombig.