A 16C Galibier eredetileg csupán az igények felmérésére készült, de az érdeklődés meggyőzte a Volkswagen csoportot, így kezdődhet a szériamodell fejlesztése.
A sorozatgyártást persze itt is úgy kell érteni, mint a korábbi Bugattik esetében: néhány száz példány készülhet három-négy év alatt, csillagászati áron. A Galibier fejlesztésénél persze igyekeznek a már meglevő elemekre építeni. A motor ugyanaz a 8 literes W16-os, amelyet a Veyronból már ismerünk, bár a teljesítményét 800 lóerő körülre csökkentik, és a duplakuplungos váltó helyett hagyományos nyolcsebességes automatát kapcsolnak hozzá. Persze egy komplett padlólemezt sem érné meg kifejleszteni a típusnak, így valószínű, hogy a Bentley Mulsanne műszaki alapjait használják majd a fejlesztéshez.
Egy Bugattinak persze minden porcikájában tökéletesnek kell lennie, így a fejlesztést sem sietik el: a Galibier legkorábban 2013-ban nyerheti el végleges formáját – addig kell várnia a kis számú fizetőképes vásárlónak, hogy közel egymillió eurót adhasson a világ legerősebb négyajtós utcai személyautójáért.