Átszabják a Cadillac logót
A GM megpróbálja valamiképpen feldobni a luxusmárka arculatát. Új modellek egyelőre nem várhatók, így jobb híján a jelvényen változtatnak.
A mostanáig használt Cadillac logót 1999-ben készítették, amikor a jellegzetes, szögletes Art & Science stílus megjelent a márka modelljein. Az új stílushoz illően a végletekig leegyszerűsítették a pajzsmotívumot és az azt körülvevő koszorút. Most azonban egy picit részletgazdagabbá, színesebbé próbálják tenni az összhatást: a címer élénkebb színű lett, és plasztikusabb, ahogy a krómkoszorú térbeliségét is jobban hangsúlyozza az új jelvény-kialakítás.
A kérdés az, hogy a jelvénycsere értelmes ötlet-e egy olyan cégtől, amely épp most menekült meg a felszámolástól, így minden fillért hasznosan kellene elköltenie. Egy logó leváltása pedig drága dolog: nem csak az autókon kell kicserélni a szimbólumot, de mindenhol másutt is: a kereskedésekben, a reklámokon és az összes felületen, ahol a Cadillac szimbóluma megjelenik. Ugyanakkor igencsak kétséges, hogy egy ilyen lépés gyakorol-e bármilyen hatást az emberek vásárlási kedvére.