A Novitec szörnyetege 9,4 másodperc alatt gyorsul 200 km/h-ra, így alighanem ez az egyik leggyorsabb utcai F430-as.
A leköszönő középmotoros Ferrari még mindig kiváló tuningalap: a német tuningcég mérnökei már úgy ismerik, mint a tenyerüket, így még utoljára kihozták belőle, amit csak lehetett. Munkájuk eredményét Rosso Edizione 747-nek nevezték el, ami ugyan némileg megtévesztő elnevezés – elsőre mindenkinek a Boeing Jumbo Jetje jut eszébe róla – mégis jellemző az autóra. A 4,3 literes V8-as teljesítményét ugyanis pontosan 747 lóerőre növelték, és a csúcsnyomatéka is hasonlóan brutális, 738 Nm 6300-as percenkénti fordulatszám mellett. A bő másfélszeres teljesítménynövekedést két mechanikus kompresszorral érték el, amelyek 0,53 baros túlnyomást képesek felépíteni.
A sárga-szürke sportkocsi így elképesztően gyorsul, még ahhoz képest is, amit várnánk. A 100 km/h-t 3,4 másodperc alatt érheti el álló helyzetből indulva, a 200 eléréséhez 9,4 másodperc kell neki, 300-ra 22,9 másoderc alatt gyorsulhat, feltéve, hogy a sofőr elég gyorsan vált és elég bátor. A 747 végsebessége a gyáriak szerint 351 km/h, ami lényegében a kihasználhatatlan kategóriába esik, de a szomszédnak dicsekedni épp elég. A teljesítménynöveléssel párhuzamosan persze más átalakításokat is elvégeztek az autón. 20 hüvelykes felniket kapott, elöl 245, hátul 315 mm széles, alacsony profilú abroncsokkal, és persze alaposan leültetett sportfutóművet. Ez utóbbi persze nem könnyíti meg a hétköznapi használatot, ezért például parkoláshoz 4 centiméterrel megemelhető az első felfüggesztés.
A pontos árat egyelőre nem közölték, de ez az adat egyébként sem lényeges: aki tuningoltatná a Ferrariját, annak valószínűleg nem az összeg okoz majd gondot.