A China Brilliance autók európai importőre csődöt jelentett, mivel a gyakorlatban piacképtelennek bizonyultak a kínai szedánok.
A kis luxemburgi cég az elsők között próbálkozott kínai autók európai importjával, de rossz oldalról közelítették meg a kontinenst. Németországban indították meg a forgalmazást, amely - bár Európa legnagyobb személyautó-piacának számít – híresen nehezen megközelíthető. A helyi autóipar legendásan erős, és a Brilliance érkezésekor azonnal beindult a védelmi mechanizmus. Az ADAC szinte azonnal elvégzett egy töréstesztet a BS6-oson, és az értékelésben az adható ötből nulla csillag szerepelt, ami a kezdetektől meghatározta a márka megítélését. Később ugyan kiderült, hogy mind a BS6, mind a kisebb BS4 képes közepes – három csillagos – minősítést szerezni ugyanezen a teszten, de a baj már megtörtént. Ráadásul a viszonylag nagy méretű kínai autók ára sem volt eléggé kedvező, hogy feledtesse a hiányosságokat. A konstrukció tíz-tizenöt évvel ezelőtti színvonalat képvisel, így nehéz versenyképesnek nevezni az aktuális mezőnyben.
A kínai márka bukása ellenére nem mernénk azt állítani, hogy a kínai autóipar nem képes gondot okozni Európában. A Brilliance a kisebb autógyárak közé tartozik Kínában, és az olyan óriások, mint a Chery, a Geely vagy a Shanghai Automotive, néhány éven belül képesek lehetnek olyan kisebb modelleket előállítani, amelyek árban az európai, japán és koreai konkurencia alá tudnak ígérni, miközben hasonló minőséget és felszereltséget kínálnak. Ez már csak idő kérdése, mivel Kínában az autógyártás fejlesztését hatalmas összegekkel támogatja az állam.