Messziről szinte nem is látható a Nexen legalacsonyabb profilú gumiabroncsa, pedig állítólag még levegő is van benne.
A nagy felnik divatja már rég túllépte az ésszerű határokat, de a gyártók nem állnak meg – ma már nem ritkák a 20 hüvelyk feletti méretek, igaz, kevés az olyan autó, amelynek a sárvédői alá egy ekkora keréktárcsa gumival együtt is befér. A probléma egyik megoldása az lehet, ha még alacsonyabb profilú gumik készülnek, ami ugyan nem valami célszerű – már a most kapható legperesebb abroncsok sem szűrnek szinte semmit az úthibákból – de kétségkívül látványos. Egy koreai gumigyártó, a Kumho korábban már mutatott egy olyan gumit, ahol az oldalfal magassága a szélességnek csupán 15%-a, de az még csupán 22 hüvelykes keréktárcsára megy fel. A szintén koreai Nexen most még tovább rontotta a gumi és a fém arányát: készítettek egy 365/15-es abroncsot, 24 hüvelykes felnire. A hatás megdöbbentő: olyan, mintha csak egy vékony réteg gumit gőzöltek volna a felnire.
Egyelőre nem tudni, hogy tervezik-e a sorozatgyártást, ahogy a Kumho, de ha igen, annak legfeljebb presztízs-okai lehetnek, mivel az abroncs teljességgel alkalmatlannak tűnik 5 km/h feletti haladásra, így legfeljebb kiállítási járműveken láthatjuk viszont, az utcán aligha.