Órák vannak csak a bemutatóig, de az egyik autón megcsúszott a ponyva, így az új ötös orrát már most megcsodálhatjuk.
Ismerve az autógyárak titoktartási képességeit, kevéssé tartjuk valószínűnek, hogy a fotókat ne készakarva tették volna közzé a BMW marketingesei. Kiváló alkalom, hogy tovább csigázzák az érdeklődést a típus iránt, amely a BMW kínálat gerincét alkotja majd a következő hat-hét évben. Ahogy a korábbi kémfotók már sejteni engedték, a BMW formatervezői kénytelenek voltak konzervatívra venni a figurát: az előző generációnál sokkal visszafogottabb az új ötös. Az első lámpák és a hatalmas vesék méretre és fazonra alig térnek el a hetesnél használtaktól, de ez nem feltétlen jelent rosszat: az előző generáció vonalait – amelyek Chris Bangle irányítása alatt készültek – sok kritika érte amiatt, hogy túlzottan merészek, formabontóak, ezzel az új ötössel viszont biztosan elégedettek lesznek a hagyományosabb vonalak kedvelői is. Arányok, és hűtőmaszk alapján így is messziről azonosítható lesz a márka, a különböző méretű BMW-k között pedig korábban sem volt olyan nagy formai különbség a Bangle-korszak előtt.
Az F10-es bemutatóját ma este tartja a BMW, így rövidesen sokkal részletesebben is beszámolhatunk a típussal kapcsolatos részletekről.