A CR-Z-t láttuk már tanulmányautóként és gyártás-közeli prototípusként is, de arról, hogy az autó mire lehet képes, egyelőre legfeljebb találgathattunk. Most azonban kiszivárgott néhány végleges adat az egyik gyári prospektusból.
Ahogy korábban is sejthettük, a CR-Z-be 1,5 literes négyhengeres motor kerül, méghozzá egy 112 lóerős példány – ezt egészíti ki egy kisebb akkumulátor és egy 14 lóerős villanymotor, azaz egy-egy gyorsításnál összesen 126 lóerő áll a sofőr rendelkezésére. Ha a villanymotor teljesítménye nem is, a nyomatéka jelentősen befolyásolja a kis kupé dinamikáját: míg a benzinmotor 145 Nm-t ad le 4400-as percenkénti fordulatszámon, addig a villanymotor 77 Nm-es csúcsnyomatéka már 1000-es fordulatszámnál megérkezik. Az akkumulátorok, a két motor és az összes biztonsági szabványt teljesítő karosszéria azonban meglehetősen nehéz lehet, erre utal legalábbis, hogy a CR-Z-nek 9,7 másodperc kell, hogy elérje a 100 km/h-s sebességet.
A CRX utódjaként beharangozott hibrid kupé hatsebességes kézi váltóval és fokozatmentes automatával is elérhető lesz, és bár eleinte csak Japánban lesz kapható, később Európába is eljut, ha minden igaz.