Miután sikeresen megvetette a lábát a négykerekűek piacán, az osztrák gyártó az X-Bow paletta kiszélesítésébe fogott. A jövőben a motorkerékpár-lelkű sportautó ötféle változatban lesz kapható, amelyek elsősorban abban különböznek egymástól, hogy mennyiben alkalmasak versenypályán való használatra.
Az alapmodellt ezen túl X-Bow Street néven forgalmazzák tovább. Ez a legolcsóbb változat, adók nélkül 49 980 euróért kínálják, és ezt ajánlja a gyártó utcai használatra. A következő fokozat a Clubsport lesz, amely már versenyzésre is alkalmas: külön állítható pedálokat, szabályozható csillapítású és előfeszítésű rugóstagokat, tűzoltókészüléket és mechanikus önzáró differenciálművet kap. A változtatások az árat 10 ezer euróval, a sportkocsi súlyát pedig 15 kilogrammal növelik, azaz a Clubsport már 805 kilogrammot nyom. Az utcai csúcsváltozat a Superlight lesz: meztelen karbonszálas elemeinek köszönhetően csupán 785 kilogrammot nyom, pedig mindent tartalmaz, amit a Clubsport, sőt, gyorsan cserélhető, központi anyás kerekekkel és köridő-mérő elektronikával érkezik. A majdnem-versenyautó azonban már 30 ezer euróval kerül többe az alapkivitelnél.
A három utcai X-Bow mellett bárki megveheti a valódi versenyváltozatot is , amely az FIA GT4 Light kategóriájában tavaly igen ütőképesnek bizonyult. Ebbe is a szériaváltozatok 240 lóerős Audi motorját építik, viszont itt már minden részlet a versenyzést szolgálja, kompromisszumok nélkül. A GT4 ennek megfelelően a legdrágább kivitel, 82 900 euróért vesztegetik. Az ötödik X-Bow változat egy limitált kiadás - összesen 30 példány készül belőle - amelyet a típusnak a Bajnokok Tornáján való részvétele emlékére adnak ki, különleges fekete-fehér festéssel és ROC feliratokkal. Ez a kivitel tökéletesen megegyezik azokkal az autókkal, amelyeket az autóversenyzés nagyágyúinak legutóbbi összecsapásán használtak.
A KTM eddig vagy 400 X-Bow sportkocsit adott el, de a gazdasági helyzetre tekintettel az idei gyártási célt 1000-ről 600 példányra csökkentették.