Genfben ugyan még csak tanulmányként látható az indiaiak középkategóriás modellje, de két éven belül beindulhat a gyártása is.
Ha nem díszelegne az orrán a T betűs jelvény, szinte bármelyik távol-keleti gyártó új modelljének beillene a Tata Prima. A formája ugyan egy kissé jellegtelen, de jó arányú és korszerű - ami nem is csoda, hiszen a formatervet a Pininfarina stúdióval készíttették -, így leginkább csak az áron és a műszaki tartalmon múlik, hogy a típus milyen fogadtatásban részesül majd. A típus tervezése ugyan még a Jaguar felvásárlása előtt kezdődött, de nem csodálkoznánk rajta, ha a Tata a gyártásnál már felhasználná brit leányvállalatának tapasztalatait és technológiáját. Ez annál is inkább valószínű, mivel a Prima méreteiben alig különbözik a Jaguar X-Type-tól, így az öregedő prémiummodell bevált műszaki alapjait egy az egyben átmenthetnék az új típusba.
A Prima gyártása természetesen Indiában folyik majd, így a manapság fellelhető legolcsóbb munkaerővel állíthatják elő. Ez azt jelenti, hogy árban még importautóként is versenyképes lehet Európában, vagy akár az Egyesült Államokban is, így a kérdés inkább az, hogy a Tata képes lesz-e a kategóriában elvárt minőséget produkálni.