Könnyű belelátni az utcai autót a HSV-010 GT-be, pedig egyelőre csak versenyzésre szánják.
A Honda évekig vajúdott az NSX orrmotoros utódján, hogy a végén a gazdasági válságra hivatkozva leállítsa a fejlesztést. A versenyváltozat azonban mégis elkészült a japán Super GT bajnokságra, és még így feketében is lélegzetelállítóan jól néz ki. A Honda a Suzukai pályán tesztelte a gépet, elvben teljes titokban, de így is tucatnyi felvétel készült róla. Az autóba persze nem a korábban beígért V10-es motor került, hanem egy 3,4 literes V8-as, amely valószínűleg közeli rokona a Honda korábbi F1-es motorjának. Az autót a gyáriak már március 20-án, a versenysorozat első futamán be akarják vetni, ahol a Lexus LFA és a Nissan GT-R átalakított változatait próbálják legyőzni vele.
Egyelőre ez az autó látszik a Honda sportkocsi-rajongók egyetlen reményének: elképzelhető, ha nem is túl valószínű, hogy később néhány tudat utcai használatra alkalmas példányt is készítenek belőle, hogy más sprtkocsi-versenyeken is elindulhassanak a típussal.