A GM-nél lassan befejeződnek a csődeljárás előtt felfüggesztett fejlesztések, bemutatják például a CTS Coupé sportváltozatát is, 6,2 literes Corvette V8-assal.
Nincs másról szó, mint a másutt már bemutatott elemek új kombinációjáról. A kupé mechanikailag azonos a CTS-V-vel – a motorja ugyanaz az 556 lóerős nyolchengeres, ahogy a szélesített hátsó nyomtávú sportfutóművet is megörökölte, de még a domborított motorháztető és a hűtőrács is teljesen azonos a szedánéval – a karosszéria viszont a vadiúj kupéé. A motorhoz hatsebességes váltókat kínálnak, kézit, vagy automatát választhat a vevő, igény szerint.
A szögletes-éles kupé létjogosultságáról korábban nem voltunk igazán meggyőződve, de a V változat az átdolgozott orr-résszel, a nagy felnikkel és szélesített küszöbökkel meglepően jól néz ki. A kérdés, hogy a potenciális vásárlók is így gondolják-e, és inkább költik erre a modellre a pénzüket, mint a BMW, a Mercedes vagy az Audi valamelyik hasonló teljesítményű kétajtósára.