Versenygép VW Polóból
Néhány trükkel szinte bármilyen autóból készíthető élvezhető pályagép, még egy átlagos dízel-kisautóból is, amilyen a VW Polo 1.6 TDi.
A Polo Cup persze csak önmagával fog versenyezni a Volkswagen márkakupájában, de ehhez is kellett néhány nagyobb átalakítás. A belső teret persze teljesen kirámolták, építettek egy szabványos bukókeretet a versenygép számára, kapott néhány légterelőt, amelyek csökkentik a karosszériára ható felhajtóerőt, versenyüléseket hatpontos biztonsági övekkel, tűzoltó berendezést, hatékonyabb fékeket, nagy felniket, és persze állítható rugóstagokat a Sachs választékából. A hajtáslánc ugyanakkor változtatás nélkül került a szériamodellből a versenygépbe. Az 1,6 literes durbódízel 130 lóereje és 250 Nm-es csúcsnyomatéka valószínűleg épp elég lesz a kupaversenyeken induló kezdőknek és amatőr pilótáknak. A motorhoz hatfokozatú kézi váltó jár, amely szintén a szériaváltozatból maradt meg.
A VW Polo kupát az új autókkal júniusban indítja útjára a Volkswagen, a világ több országában is, és mindenütt egységesen ugyanilyen versenyautókat használnak mindenütt.