Ha a VW jelenlegi főtervezőjén múlik, ilyen lett volna a Veyron. Szerencsére a cégvezetés elvetette a tervet, így csupán egy fura prototípus maradt, amelyet csak mostanság szedtek elő néhány fénykép erejéig.
A szokatlan külsejű tanulmány 1999-ben épült egy belső pályázatra, amikor több VW részlegnek is kiadták, hogy tervezzenek Bugatti szupersportkocsit. Walter de Silva akkortájt a Seatnál dolgozott, és úgy gondolta, ez a forma felelne meg egy bő egymillió eurós, 400 km/h feletti végsebességű gépnek. A koncepció egyszerű: annyiszor ismétli a régi Bugattikra is jellemző ovális formát, ahányszor csak lehet. Kerek lámpák, ovális hűtőmaszk, és a tető íve is egy fél-ellipszisben kanyarodik vissza az ajtók alá. Végül nem ezt a tervet fogadták el, hanem Hartmut Warkusét, aki akkortájt a VW terveiért felelt. Warkus nem variált sokat: a Giugiaro tervezte Chiron 18.3 tanulmány stílusjegyeit igazította a középmotoros alapokra, de végül ezt a variációt fogadta el a Volkswagen vezetősége.
De Silva Bugattiját így be sem mutatták sehol, csak elsüllyesztették egy raktár mélyére, ahonnan csak nemrégen került elő, egy olasz szaklap fotósai kedvéért. Így most már mindenki láthatja, miről maradtak le a Veyron tulajdonosok – bár az az érzésünk, kevesen bánják.