Fenix: ha a sportkocsiból csak az élmény kell
Lee Noble nem először próbálja letarolni a szupersportkocsik piacát. Az első kísérlet még saját néven folyt, de nemrég elhagyta a Noble Automotive-ot, hogy új vállalatot alapítson, és folytassa, amit elkezdett.
A második sportkocsi a Fenix nevet kapta, és sok szempontból komolyabb, mint a Noble modellek voltak. Ezúttal nem a Ford kommersz V6-osából próbálnak minél több lóerőt kicsikarni, hanem eleve a GM V8-as blokkjai köré tervezték a középmotoros kétülésest. Az alapváltozatba a Corvette LS3-as motorját építik 480 lóerővel, a csúcsmodell pedig a Corvette ZR-1 kompresszoros LS9-esét kapja meg 639 lóerővel. Az 1,2 tonnás gép az erősebbik motorral 320 km/h feletti végsebességet érhet el, és kb. 7 másodperc alatt éri el a 160 km/h-s tempót.
A határozott, szögletes-éles formaterv egész egyedivé teszi az autó megjelenését, így jóval látványosabb, mint a korábbi, kissé jellegtelen Noble sportkocsik. Ráadásul az ára is viszonylag alacsonynak ígérkezik, mármint ebben a teljesítmény-kategóriában: kb. 75 ezer angol fontot, azaz átszámítva úgy 22 millió forintot kérnek egy-egy példányért.