Az E63 AMG a csúcsmodell. Az AMG, a Mercedes házi tuning cége húzta 525 lovasra. Bár valószínűleg ekkora teljesítmény az emberek 99,9 százalékát kielégíti, a VÄTH Automobiltechnik azért csak nekiesett, és még jobban kihegyezte.
A VÄTH által kezelésbe vett modell komoly átalakuláson megy keresztül, mikor bemegy a műhelybe, még Mercedes E63 AMG-nek hívják, mikor kigurul, már VÄTH V63RS a neve. A két autó között rengeteg a különbség. A tuning változatnak más a hűtőrácsa, a hátsó légterelője, van szép, szénszálas műanyagból készült diffúzora, 30 milliméterrel alacsonyabban van a hasa és egyedi, 20 hüvelykes alufelniken gördül. A fent felsorolt változtatások összege együttesen 12554 euró. A belső átalakítás – néhány logó, karbonszálas műanyagbetétek és hasított bőr szőnyegek - ehhez képest nudli, mindössze 2963 euróba kerül.
A lényeg azonban a motorháztető alatt van. A VÄTH alaposan kezelésbe vette a motort, szinte mindent kicserélt a dugattyúktól a szelepeken keresztül az elektronikáig, így tudta 605 lóerőre növelni a teljesítményt és 690 Nm-re a nyomatékot. A 19635 eurós átalakításnak hála, a VÄTH V63RS 4,1 másodperc alatt gyorsul fel százra és 340 km/h a végsebessége. A nagy teljesítmény mellé természetesen hatékonyabb fékrendszer is jár, 5355 euróért, vagyis a teljes átalakítás 40507 euróba, nagyjából 11 millió forintba kerül.