Japánban és Észak-Amerikában már bemutatták, de márciusban Európába is megérkezik a Kizashi szedán, a japán gyártó első saját tervezésű középkategóriás modellje.
Egyelőre úgy néz ki, az Amerikában forgalmazott változat jön Európába is, 2,4 literes, 178 lóerős négyhengeres benzinmotorral, fokozatmentes automata váltóval és összkerék-hajtással. Az autó a gyári adatok szerint ebben a kivitelben 8,8 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s sebességet, 8,3 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren és 191 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként.
Nem kizárt persze, hogy az eladások javítása érdekében legalább egy kézi váltós kivitelt bemutatnak Genfben, sőt, egy dízelmotoros kivitel még jobban jönne a Suzukinak. Ez utóbbi azonban késhet, mivel a Suzukinak nincsen ekkora autóban használható saját fejlesztésű dízelmotorja. Eddig a Renault, a Peugeot és a Fiat dízeleit vásároltak a japánok nagyobb típusaikhoz, de úgy hallani, a vállalat új részvényese, a Volkswagen miatt ezeket a szerződéseket fokozatosan felmondják, és a jövőben a VW TDI motorjait használják majd az újabb Suzukikban.
A Kizashi Európában csak egyes országokban lesz kapható, így könnyen lehet, hogy Magyarországra el sem jut, hasonlóan az új Altóhoz, itthon ugyanis elsősorban az Esztergomban gyártott típusokat igyekszik előtérben tartani a Suzuki.