Amerikában biztosan szükség lenne egy fürgébb típusváltozatra, és elvben minden műszaki feltétel adott is.
Állítólag kétféle lehetőség is felmerült: lehet, hogy négyajtós kupé készül a Cruze alapjaira, de az is elképzelhető, hogy maradnak a régi receptnél, és egyszerűen csak egy erős motort építenek a kompakt szedánba. Az előbbi lehetőség kétségtelenül látványosabb eredménnyel járna, viszont a GM anyagi helyzetét ismerve ennek a megvalósítása látszik kevésbé valószínűnek.
A gyors Cruze SS elkészítéséhez minden adott: felhasználhatják a korábban is több modellben alkalmazott 2 literes, 260 lóerős turbómotort, sőt, a Delta platform állítólag összkerékhajtás fogadására is alkalmas. Így a Cruze-ból a legerősebb kompakt sportszedánok egyikét készíthetnék el, amely Észak-Amerikában és Európában egyaránt népszerűvé tehetné a márkát a vezetési élményt kereső vásárlók körében, és legalább annyit használhatna a Chevrolet arculatának, mint a WTCC-szereplés.
A négyajtós kupé jóval kockázatosabb vállalkozás. Nagyobb kategóriákban ugyan működött az elképzelés – a Mercedes CLS és a VW Passat CC is pozitív fogadtatásra lelt –, de a kompakt kategóriában még nemigen próbálkoztak hasonlóval, épp a szükséges módosítások költségei miatt. Gyakorlatilag egy új típust kéne készíteni, bár egy kategóriában elsőnek lenni kétségkívül vonzó lehetőség minden autógyártó számára.