A Manhart Racing német tunigműhely kezelésbe vette az M3 kupét: legdrágább kitjükkel 655 lóerőt préseltek ki az E92 motorjából, ami 3.7 másodpercre rövidítette a 0-100 km/h-s sprintet. A végsebesség valahol 350 km/h magasságában van – igaz, ezt még nem tudták kipróbálni.
Három opció közül választhat, aki a Manhartnál erősítené BMW-jét. A legkisebb kompresszor 0.35 bar, a közepes 0.50 bar nyomásra képes, mely a gyári 420 lóerőről 515-re, illetve 585-re tornássza fel a teljesítményt.
Akinek ez kevés lenne, és elég mély a tárcája, annak a harmadik, legkomolyabb csomagot ajánlja a cég. Itt már 0.67 bar töltőnyomásra képes a kompresszor, de a vevő direkt erre a konfigurációra tervezett kipufogót is kap a pénzéért. A 70 mm csőátmérőjű titánrendszer nem csak a teljesítményen javít, de az eredeti darab súlyának nagyjából a felét nyomja. A tuningot két darab kétszáz cellás katalizátor egészíti ki. A fékpadi mérések 655 lóerőről beszélnek.
A megpiszkált M3-akat BBS verseny felnikre állítják, amikre elöl 245/30, hátul 295/25 húsz collos Continental gumikat szerelnek; a Bilstein PSS10 futóművel kombinálva félelmetesen tapadhat a kupé. A fékrendszeren is reszeltek egy kicsit: a BMW M5-ről kölcsönvett féknyergek szorítják a 365 mm átmérőjű tárcsákat az első tengelyen, míg hátul az M3 saját rendszere dolgozik 345 mm-es tárcsákkal.
Alcantara/bőr kombináció az utastérben, LED kijelző a kormányon, mely a negyed mérföldön futott időeredményeket is képes megjeleníteni.