Nem csak felniket és utólag felaggatható műanyag idomokat, de pluszlóerőket is kaphat a vásárló a terep-kupéhoz, persze jó pénzért.
A BMW persze nem akarja kiénekelni a sajtot a tuningmesterek szájából, de egy morzsára igényt tart. Az X6-oshoz, amely amúgy is népszerű alanya az átalakításoknak, teljes tuningprogramot kínálnak, a visszafogottabb fajtából. A két turbós benzinmotor chiptuningot kapott a gyári mérnökök jóvoltából: a 3 literes hathengeres teljesítményét 306-ról 326 lóerőre, a 4 literes V8-asét 407-ről 447 lóerőre növeli a beavatkozás, anélkül, hogy romlanának a károsanyag-kibocsátási jellemzők. Ennyi teljesítménynövekedés persze nem hoz látványos eredményt: a 100 km/h-ra gyorsulás idejét 2 tizedmásodperccel javítja, ami stopper nélkül aligha érzékelhető.
Akadnak persze látványosabb módosítások is a csomagban: áttervezett első és hátsó lökhárítók, néhány matt fekete légterelő a hátsó ablak körül, és persze egy garnitúra 21 hüvelykes alufelni, alacsony oldalfalú, kifejezetten aszfaltra való gumiabroncsokkal. Belül az alul lapított karimájú kormánykerék, az alumíniumpedálok és az alcantara betétek hivatottak változtatni a hangulaton.
A BMW sportcsomagja látszólag pont annyit tesz hozzá az X6 képességeihez jó minőségű aszfalton, amennyit rossz úton elvesz belőle, de ettől még népszerűvé válhat, hiszen az X6-vásárlók zöme nem is tervezi, hogy kipróbálja autója terepjáró képességeit.