Az elegáns 760i-ből nehézsúlyú Porsche-gyalázót faragott a G-Power, és ezúttal egy picit sem csal a látszat. A hatliteres V12-es minden tartalékát mozgósította a tuningcég, így a bő kéttonnás dögöt 725 lóerő viszi, akár 345 km/h-s sebességgel.
A gyári 760i képességei is messze túlmutatnak a hétköznapi közlekedésben felmerülő igényeken. 544 lóerő és 750 Nm-es csúcsnyomaték néhány éve még elképzelhetetlenül soknak hangzott volna, de a számok megszállottjainak ennyi már nem elég. A Mercedes S-osztályból is készítenek bő 700 lóerős szörnyetegeket a Brabusnál, a G-Power pedig ugyanezt az igényt próbálja kielégíteni BMW-s vonalon a Storm fantázianevű modellel. Az új hetessel nem is volt túl nehéz dolguk: az új V12-esnek elég volt egy befecskendezőcsere, egy másik kipufogórendszer, némi chiptuning, és persze a turbónyomás 0,9 barra emelése: így el is éri a 725 lóerőt és hozzá az 1000 Nm-es csúcsnyomatékot. Valószínűleg tovább is fokozhatták volna a teljesítményt, de a hajtáslánc, benne a gyári nyolcfokozatú automatával aligha bírná ki a teljesítmény további növelését.
A G-Power hetese így is életveszélyes eszköz: padlógázra 4,2 másodpec alatt elérheti a 100 km/h-t, 200-ra 11,9 másodperc alatt gyorsul, a hivatalos végsebessége pedig 345 km/h. Ilyen dinamika mellett már tényleg indokoltnak tűnnek a 22 hüvelykes könnyűfém felnik, elöl 265/30-as, hátul pedig 295/25-ös gumiréteggel bevonva, illetve a kőkemény, 30 mm-t ültetett sportfutómű: a végsebesség környékén csak így maradhat stabil egy ilyen nehéz vasdarab, és persze az óriási féktárcsákat is el kell helyezni valahol.
A tervezők a látványt is az autó képességeihez igazították, és meglepően kevés kellett, hogy a visszafogott hetesből kihozzák a vadállatot. Új lökhárítók, elöl sok LED-del és beömlőnyílással, hátul pedig határozott diffúzorral és két dupla kipufogóvéggel, a fékek hűtését segítő kopoltyúk oldalt, némi észrevétlen sárvédő-szélesítés és egy jó ritmusban kilyuggatott motorháztető. Ennyi épp elég volt, hogy úgy érezzük, a hűvös luxusmodell kibújt az öltönyből, és feszes edzőruhát vett, amelyen átsejlik a kockahas és a szteroidtól dagadó félelmetes izomtömeg.
A határtalan megalománia persze az árban is tükröződik: 365 ezer euró, azaz csaknem 99 millió forint a legkisebb összeg, amiért valaki G-Power Stormot vásárolhat, a hosszított 760Li-n alapuló változat pedig még tízezer euróval drágább. Ennek ellenére biztosan akadnak majd rá vevők, hiszen azok számára, akik elsősorban az egóhosszabbítót látják az autókban, pillanatnyilag kevés jobb toldalék akad.