A svájci formatervező-híresség ismét alkot, bár a végeredmény, mondjuk így, nehezen emészthető.
A Sbarro tanulmányautók a 80-as években különleges megoldásaikkal gyakran kerültek a figyelem középpontjába. Nem csak a formáik voltak jövőbe mutatóak, de olyan látványos, bár praktikusan használhatatlan megoldásokkal kápráztatták el a közönséget, mint az agy nélküli kerék. Aztán következett néhány év szünet, de most ismét láthatunk Sbarro-formaterveket – bár lehet, hogy jobban járnánk a szép emlékekkel. A legújabb kreáció, az Autobau mintha egy negyven éve elvetett vázlat alapján készült volna. Ez a fajta felfelé nyíló ajtó akkoriban volt divat – például az 1970-es Lancia Stratos Zerón volt hasonló –, csakhogy ezúttal borzasztó furcsa arányokkal párosul.
Lehet persze, hogy csak mi nem értjük a valódi művészetet, és végülis a másfél tonnás szerkezet biztos komoly élményt nyújt 500 lóerős, 12 hengeres Ferrari motorjával, de az az érzésünk, a mester korábbi műveire szívesebben és könnyebben emlékszünk majd vissza idősebb korunkban, mint erre a mostanira.