Úgy hírlik, szakít a Subaru a hagyományokkal, az összkerék-hajtás túl drága lenne az új sportkupéba.
A Subaru marketing stratégiája az összkerék-hajtásra épül. Még azok is tudnak a Subaru rali sikereiről, akiket egyáltalán nem érdekel az autósport, és a szimmetrikus összkerékhajtási rendszerről is szinte mindenki hallott már legalább egyszer az életben. Mindezek ellenére úgy tűnik, szentségtörésre készül a japán márka: az új, Toyota FT-86 variáns sportkocsi nagy valószínűséggel hátsókerekes lesz. Az ok prózai: a négykerék-hajtás túl drága.
A Toyotával közös platformra épülő sportkocsinak a kivételes vezetési élmény mellett az a legfontosabb tulajdonsága, hogy relatíve olcsó. Sajnos a 4x4-es technika drága, az ilyen autó többet is fogyaszt és hosszú távon a javítási költségek is megnőhetnek, ezen felül kiszivárgott az információ a Subarutól, mely szerint az FT-86-os platformot hozzáigazítani az összkerék-hajtási rendszerhez módfelett sokba kerülne.
Ha így lesz, kizárólag szimpátia alapján fognak választani a vásárlók a két modell közül, hiszen mindkettő hátsókerekes lesz és mindkettőbe ugyanazt a 200 lovas Subaru boxermotort szerelik. Lehet, hogy először az életben kénytelen lesz megdolgoztatni a Subaru a dizájnereit?