Egyre csökken a különbség a Subaru Impreza STI csúcsmodellje és a kicsit gyengébb, de jóval olcsóbb WRX változat között. Jövőre már alig lehet majd őket megkülönböztetni kívülről, miután a WRX is megkapja az STI optikai csomagját.
Papíron nem sok, 40 lóerő a differencia a két legerősebb Impreza között, amit egy valamirevaló chiptuningos néhány perc alatt akár ki is egyenlíthet. Eddig a jóval harciasabb külső is erős érv volt az STI mellett, most már csak a komolyabb hajtáslánc és néhány műszaki finomság csábít felé. Mivel a vásárlók nagyobbik része feltehetően nem az utolsó tizedmásodperceket keresi lezárt pályán, hanem inkább a buborgó boxer visszhangját élvezi letekert ablakkal, előre borítékolható az olcsóbb WRX felcicomázásának a sikere.
Műszaki téren nem sokat változtatnak a 265 lóerős másodhegedűsön, új 17 hüvelykes felniket kap, valamint keményebb szilentblokkokat szerelnek a sokszor kritizált hátsó segédkeretbe.
További újdonság, hogy a közel négy centivel szélesebb nyomtávval kombinált sárvédő-szélesítéseket hozzáigazították a négyajtós karosszériához is. Így akik nem tudták megszokni az aktuális ferde hátú modellt, vigasztalódhatnak majd a 2011-es WRX szedánnal.