Egyes feltételezések szerint ezzel az ötajtós variánssal váltanák le a Fiat kínálatában a Pandát, mások azt mondják, a két modellsorozat továbbra is párhuzamosan fut majd.
A képen látható autó egyelőre persze csak az alkotója fantáziájában létezik, de azt mutatja, hogy a tágas, családi 500-as elkészítése nem lehetetlen. A forma kedves vonzerejét nem lenne egyszerű megtartani a megváltozó arányok mellett, de talán nem is lehetetlen, és az 500-as egyszer már bizonyította, hogy a jó formaterv már önmagában is elég lehet, hogy egy legfeljebb középszerű autóból slágert csináljon. A kis retro Fiat jelenleg nem érhet el mindenkit, hiszen legfeljebb két felnőtt és két gyerek szállítására alkalmas, kicsi a csomagtartója és csupán kétajtós. Így aki praktikusabb városi járművet szeretne magának, az csak a célszerűbb külsejű, elég látványosan öregedő Pandát választhatja ebben a kategóriában. Egyes források szerint ráadásul Észak-Amerikában is jól jönne egy nagyobb 500-as származék, amelyet könnyebb lenne eladni a termetesebb járművekhez szokott vásárlóknak.
Ha az új, stílusosabb ötajtós valóban szerepel a tervekben, arról hamarosan tudomást szerezhetünk, hiszen a Fiat következő ötéves tervét szerdán ismerteti a vállalat vezérigazgatója, Sergio Marchionne – ha igaz, ott kiderül, hogy 2015-ig milyen ütemben és milyen módszerekkel fejlesztik majd az olasz autógyártót, illetve a Chrysler csoport márkáit.