A svédek versenyautó-építő partnere készítette az összkerékhajtású, 405 lóerős háromajtóst, amellyel bármilyen utcai sportkompakt keresztben lenyelhető.
A Polestar nevű cég számára nem idegen a C30-as: ebből a típusból építettek versenyautót a Volvónak a svéd túrakocsi-bajnokságra a tavalyi és az idei szezonra is. Ezúttal azonban nem kellett figyelembe venni a versenyszabályokat, így a tervezők sokkal szabadabban módosíthatták az autót. A C30 Performance Concepten ugyanazokat az aerodinamikai módosításokat végezték el, mint a versenyautón, de a 2,5 literes, öthengeres turbómotor 405 lóerős változata került az orrába, méghozzá Haldex-rendszerű összkerékhajtással és Quaife gyártmányú, mechanikus, önzáró differenciálművekkel. Természetesen a futómű és a fékrendszer sem a gyári: a fékeket a Brembo kínálatából választották ki, és merevebb rugókat, illetve keményebbre hangolt lengéscsillapítókat is kapott.
Az eddigi leggyorsabb utcai C30-as egyelőre persze csak tanulmány, amelyet a napokban állítanak ki Göteborgban, de nem kizárt, hogy a későbbiekben akár gyártana is belőle néhány példányt a Polestar, persze horribilis felárral.