A hagyomány szent: a Binz mindig elkészíti az aktuális E osztály hatajtós változatát – természetesen a W212-es sem lehet kivétel.
A német cég, amely 1936 óta foglalkozik Mercedesek átalakításával, ma lényegében már gyári beszállítónak számít. Átdolgozott autóikat a gyári kereskedésekben forgalmazzák – persze egyedi megrendelésre – így garancia és szerviz ugyanúgy jár hozzájuk, mintha egyenesen a Mercedes valamelyik gyárából érkeznének. A megnyújtott E osztály 5,98 méter hosszú, három pár ajtaja van, hat teljes értékű ülése, és két lehajtható, hátrafelé néző pótülés a testőrség számára. A vásárlóknak azonban csak egy kis része magánszemély – ők inkább vesznek S osztályt – a hosszú Binz-Mercedest inkább szállodák, limuzin-szolgálatok és állami flottaüzemeltetők vásárolják.
Ennek megfelelő a motorválaszték is: létezik 250CDI négyhengeres, 204 lóerős, kis fogyasztású dízelmotorral, 350 CGI 3,5 literes 292 lóerős V6-ossal, és 500-as, 5,5 literes, 388 lóerős V8-assal. Bérlimónak vagy luxus-taxinak nyilván a dízel-változat alkalmasabb, míg elnöki járműnek, amely általában valamilyen fokú páncélvédelmet is kap, a V8-ast veszik majd.
A Binz később két másik változatot is készít majd, egy rövidebb, 5,7 méterest, illetve egy több mint hat méteres kivitelt is, ezek azonban csak az év közepétől lesznek elérhetőek.